Українська мова 5 клас

Шановні п'ятикласники!
Уважно читайте умову вправи та виконуйте всі вказані завдання, не списуючи з ГДЗ. Також не забувайте писати дату виконання.

Українська мова для учнів 5-Д та 5-Є класу

Для учнів 5-А та 5-Б класу 
 14.04.2020
Тема. Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами.

І. Опрацюйте параграф 38 за підручником (стор. 194)

ІІ. Виконай письмово вправу 452 (стор. 195).
Будьте розумниками.
Дякую за співпрацю!


Завдання для учнів 5-А та 5-Б класу 
з 09.04.2020 до 13.04.2020

9-Урок №8

Тема. Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

Діти, сьогодні ми з вами сформуємо поняття про другорядні члени речення, зуміємо розпізнавати їх у реченнях та поширювати ними речення. 
Кожен з вас спробує перевірити своє  логічне  й образне мислення, спостережливість, память.
Всі завдання необхідно виконати 13.04 до 18.00 год. та надіслати мені. Дякую!

І. Перегляньте відео та пригадайте

       ІІ. Творче конструювання.
Складіть речення, які за будовою відповідали б поданим схемам.

      ІІІ. Прочитайте та підсумуйте
       Займіть позицію» (Знайдіть речення, яке містить другорядні члени речення, обґрунтуйте свою відповідь)

             Прийшла весна.

         Весна.

         Весна рання.

         Рання весна.
         ІV. Пошуково–вибіркова робота 
       І. Виберіть і запишіть тільки речення, поширені додатками. 
       ІІ. Виберіть і запишіть тільки речення, поширені означеннями
       ІІІ Виберіть і запишіть тільки речення, поширені обставиною.

       Бережи честь змолоду. Добре ім'я – найкраще багатство. Добре роби - добре й буде. Правду не сховаєш. Дружба - велика сила. Здоров’я –найцінніший скарб. І сила перед розумом никне.                       Працюймо дружно – не буде сутужно.                           Красне слово – золотий ключ. Стислість – сестра таланту. Діло майстра величає. Від теплого слова і взимку лід розмерзає. Не соромно не знати, соромно не вчитися. 
         
            V. Зробіть повний розбір речень!!!
Наприклад:

1. У розчинене вікно пливуть медові пахощі розквітлих акацій.
2.  В безладно розсипаних хмарах засяяла  яскрава веселка.

VІ. Пройдіть тестування онлайн
Код доступу 626240
 використовуйте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконуємо до 13.04.2020 (18.00)
Дякую за роботу!

Завдання для учнів 5-А та 5-Б класу 
на 08.04.2020
Урок №7

Тема. Обставина як другорядний член речення

І. Ми з вами сьогодні  розпочинаємо вивчати останній другорядний член речення - обставина.
Прочитайте правило, спробуйте його запам'ятати
ІІ. Уважно перегляньте відео, у якому вправа 443 виконується для прикладу.


ІІІ. Опрацюйте матеріал за підручником (стор. 191 - 192); вивчити правило про обставини та чим вони виражаються у реченні).

V. Виконайте вправу: 446 та 447 (письмово).
Не списуйте з ГДЗ, буду ставити відповідні оцінки!!!

Завдання для учнів 5-А та 5-Б класу 
на 07.04.2020
Урок №6.

Тема. Означення як другорядний член речення

І. Гра "Так/Ні" (пригадаємо вивчене)

  1. Граматична основа речення - підмет та присудок?
  2.  Веста і літо - це словосполучення?
  3. Сонячний день - головне слово сонячний?
  4. Я люблю весну - односкладне речення?
  5. Як я люблю весну! - окличне речення?
  6. За емоційним забарвленням є: розповідні, питальні та спонукальні речення?
  7. Пошрене словосполучення - словосполучення, що має більше ніж 2 слова?
  8. Я посміхаюся сонечку - речення поширене?

Ми з вами сьогодні  розпочинаємо вивчати другорядний член речення -    означення.


ІІ. Опрацюйте матеріал за підручником (стор. 190 - 191); вивчити правило про означення та чим воно виражається у реченні).
ІІІ. Уважно перегляньте відео, у якому вправа 440 виконується для прикладу.

ІV. Попрацюйте творчо: вправа 441.

V. Виконайте вправу: 442 (письмово; уважно читаємо умову вправи, виконуємо всі вказані завдання).
Будьте розумниками!!!

Виконані  домашні завдання чекаю на електронну пошту dimostovik@gmail.com.


Для учнів 5-А та 5-Б класу 
06.04.2020

Урок №5. 

Тема. Додаток як другорядний член речення.

І. Пригадайте
1. Які речення поширені?
2. Які речення непоширені?
3. Які ви знаєте головні члени речення? На які  питання вони відповідають?
4. Які ви знаєте другорядні члени речення?
5. Для чого потрібні другорядні члени речення?

Отже, ми  з вами сьогодні
вивчаємо другорядний член речення - додаток
ІІ. Уважно перегляньте відео (до 13 хв.), у якому вправа 436 виконується для прикладу





ІІІ. Опрацюйте матеріал у підручнику (стор. 188; вивчити правило про додаток та чим він виражається).
ІV. Виконайте вправи: 438; 439 (стор. 190) - письмово.
Бажаю успіху!




Для 5-Б класу на 03.04.2020
5-А класу на 02.04.2020
Урок №4
Мої п'ятикласники! Будь ласка, виконуючи домашнє завдання, пишіть у зошитах дату.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати речення
Тема. Другорядні члени речення – додаток, означення, обставина
І. Пригадайте 
  1. Що таке синтаксис?
  2. Що таке речення?
  3. Що таке граматична основа речення?
  4. Яке речення односкладне?
  5. Яке речення двоскладне?
  6. Види речень за метою висловлення?
  7. Види речень за емоційним забарвленням?
Виконайте завдання письмово


Другорядні члени речення уточнюють або пояснюють головні члени речення і залежать від них.
Смисловий зв'язок між головними і другорядними членами речення установлюють, поставивши від головного до другорядного члена речення питання.
Наприклад:

ІІ. Перегляньте відеоурок

ІІІ. 1.Вивчіть правило параграфа 37 (речення поширене та непоширене на стор. 187)
2. Роздрукуйте або намалюйте собі таку табличку (будемо вчити її напам'ять)
3. Виконайте вправи за підручником: 430 (усно); 432 (письмово).
Бажаю успіху,!
Виконані  домашні завдання чекаю на електронну пошту dimostovik@gmail.com.

Завдання для виконання на 01.04.2020

Урок №3

Види речень за емоційним забарвленням: 

окличні й неокличні

І. Повторюємо вивчене
Виконуємо завдання усно

ІІ. Переглядаємо відео

ІІІ. Опрацьовуємо параграф за підручником 36, стор 185.
ІV. Виконуємо вправу (426 усно)
Вправа 428, стор. 186(письмово)

Для 5-А, 5-Б, 5-Д, 5-Є класів

31.03.2020
Урок №2

Пригадай!
Перевірка домашнього завдання
Перевір!
Тема. Види речень за метою висловлення: розповідні, питальні, спонукальні

Перегляньте відео



1.   Попрацюйте з підручником параграф 35.
2.  Виконайте вправу 420, стор. 184 (усно).


3.  Творче завдання. Складіть і запишіть по 2 речення, у яких:
 - про щось розповідається; 
- про щось запитується; 
- спонукається до якоїсь дії.
Наприклад:

4.  Підкресліть граматичні основи в реченнях;випишіть усі можливі в них словосполучення.

1. Школа відкриває перед тобою дивовижний світ.

2. Вживайте у спілкуванні з людьми лагідні, приємні слова.

Бажаю успіху, будьте розумниками!
Увага! Виконані домашні завдання надсилайте на мою електронну пошту dimostovik@gmail.com.



Завдання на період карантину

для 5-А, 5-Б, 5-Д, 5-Є класів
 30.03.2020
 "Гарний настрій покращує здоров'я", -  каже народна мудрість. Отож, дорогі п'ятикласники, налаштовуємо себе на позитив та починаємо працювати.

Речення. Граматична основа речення. 

І. Опрацьовуємо параграф 34 за підручником (стор. 180-182)

ІІ. Переглядаємо відеофрагмент



ІІІ. Вчимо правила

Реченням називаємо одне або кілька слів, що виражають закінчену думку.
Саме за допомогою речень ми спілкуємось, висловлюємо прохання, наказ, виражаємо емоції, повідомляємо інформацію.
Приклад:Весна іде, красу несе (Нар. творчість). Ліс. Тиша. Благодать..
Граматична основа речення



Двоскладні й односкладні речення
Двоскладними називаються речення, у яких є обидва головні члени речення: і підмет, і присудок.
Односкладні речення мають тільки один головний член речення у формі підмета або присудка. 

1. Вчимо правила (параграф 34, стор 180-182).
2. Виконуємо вправи: 416, 418 (стор. 182).
3. Перевіряємо вивчене тестуванням онлайн (необхідно виконати до 1 квітня)
Код доступу 287779
Використовуйте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Бажаю успіху!
Дякую за активність!
Увага! Виконані домашні завдання надсилайте на мою електронну пошту dimostovik@gmail.com.



Завдання на період карантину

з 20.03.2020

Послідовність синтаксичного розбору словосполучення.

І. Повторюємо вивчене
1. Пригадуємо
Картинки по запросу "синтаксис"

Картинки по запросу "словосполучення розбір 5 клас"

Записати словосполучення. Виділити в них слова головне й залежне. Як 
пов’язані між собою слова у словосполученні? Вказати...
2. Закріплюємо! Все, що обведено є словосполученнями
Вид 
словосполучення 
Спосіб вираження 
головного слова 
Приклади 
Іменникове іменник чудова хустка 
Прикметникове прикмет...
Стійкі словосполучення
Похожее изображение
Картинки по запросу "фразеологізми"
Увага!!! Виконати вправи: 407, 408 (стор. 177,178)
ІІ. Вивчаємо новий матеріал.

1. Переглядаємо відео







2. Переглядаємо теоретичний матеріал за підручником стор.178; виконуємо вправу 410 (усно).
Картинки по запросу "синтаксичний розбір словосполучення 5 клас картинка"
  Зразок письмового розбору словосполучення


Узагальнюємо вивчене

ІІІ. Перевіряємо себе тестуванням онлайн 

Код доступу 298882
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Тестові завдання необхідно виконати до 25.03!!! Успіху!

 Домашнє завдання 
1. Вивчити всі правила про словосполучення (параграф 33)
2. Виконати вправи: 411, 412 (стор. 178)
3. Перевірити себе тестуванням онлайн.
Бажаю успіху!
Будьте розумниками!

Завдання на період карантину 18.03.2020

На допомогу учням!

ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ

Комментариев нет:

Отправить комментарий