Завдання на 30.03.2022
Добрий день, мої шестикласники!
Сьогодні ми з вами підсумуємо прочитане.
Всеволод Нестайко.
«Тореадори з Васюківки». Образи Яви
Реня та Павлуші Завгороднього
Дружба! Велике це слово- дружба!
Може, найбільше з усіх слів людських.
В. Нестайко
Отож, запишіть у зошит
1.
Паспрот пригодницької повісті «Тореадори з Васюківки»
Тема:…
Ідея:…
Жанр:…
2. Бесіда за змістом твору
— Чому глава твору починається не
зі знайомства з хлопцями, а сваркою діда Варави?
— Чим
пояснити благородність ідеї проведення хлопцями метро під свинарником?
— Що
цікавого ми дізналися про родину Вані?
— Як
бугай Петька налякав дачника?
— Через
що хлопці посварилися і навіть побилися?
— Чому
хлопці вирішали стати тореадорами?
— Чим
закінчилося їх тренування з коровою Контрибуцією?
—
Знайдіть у творі портретну характеристику діда Варави. Про що вона свідчить?
— Як Ваня з Павлом ставляться до навчання? Прочитайте про це у тексті.
— Яким
чином Ваня хотів зробити підводного
човна?
— Що
свідчить про реакцію хлопців на скимлення
щеняти в колодязі? Як би повели себе ви у такій ситуації?
— Як
поставилися хлопці до злочинця, який кинув щеня до колодязя?
— Чим
пояснити те, що Ваня з Павлом, отримавши нового
друга, забули про будівництво підводного човна?
— Чим
пояснює Павлуша своє недоброзичливе ставлення до Яви на початку розділу?
— Які
переваги були у дружніх стосунках Павла з Антончиком Мацієвським?
— Яким
зображено баштан? Прочитайте про це у тексті.
— Як
відбувається знайомство з дідом Салимоном — охоронцем баштану?
— Якої
шкоди завдали хлопчаки баштану?
— Як
хлопці дійшли до того, щоб збудувати єгипетську піраміду? Що вам відомо з
історії про цю споруду?
—
Охарактеризуйте Стьопу Карафольку. Чим пояснити те, що хлопці його не поважали?
—
Поясніть вираз у творі: «Стьопа — був свого роду ходячим довідником».
—
Звідкіль хлопці були обізнані про єгипетські піраміди?
— Кого
було обрано фараоном? Чому?
— Що
відчув Павлуша, перебуваючи у ролі Гаменхотепа?
— Яким
чином Павлуша втік від діда Салимона? Хто йому допоміг?
—
Охарактеризуйте внутрішній стан Павла, коли він тікав з Явою від діда.
Зачитайте рядки повісті.
— Чи
зрозумів Павло, чим вимірюється справжня дружба? Що про це свідчить?
3. Художні засоби (усно)
Підсумок уроку
Домашнє завдання
Охарактеризуйте письмово Яву та Павлушу за зразком у підручнику на стор. 236
Комментариев нет:
Отправить комментарий