6-Є література

 

Завдання на 30.03.2022

Добрий день, мої  шестикласники! Сьогодні ми з вами підсумуємо прочитане.

Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки».   Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього

Дружба! Велике це слово- дружба!

Може, найбільше з усіх слів людських.

В. Нестайко

Отож, запишіть у зошит

1.   Паспрот пригодницької повісті «Тореадори з Васюківки»

Тема:…

Ідея:…

Жанр:…


2. Бесіда за змістом твору

— Чому глава твору починається не зі знайомства з хлопцями, а сваркою діда Варави?

— Чим пояснити благородність ідеї проведення хлопцями метро під свинарником?

— Що цікавого ми дізналися про родину Вані?

— Як бугай Петька налякав дачника?

— Через що хлопці посварилися і навіть побилися?

— Чому хлопці вирішали стати тореадорами?

— Чим закінчилося їх тренування з коровою Контрибуцією?

— Знайдіть у творі портретну характеристику діда Варави. Про що вона свідчить?

— Як Ваня з Павлом ставляться до навчання? Прочитайте про це у тексті.

— Яким чином Ваня хотів зробити підводного човна?

— Що свідчить про реакцію хлопців на скимлення щеняти в колодязі? Як би повели себе ви у такій ситуації?

— Як поставилися хлопці до злочинця, який кинув щеня до колодязя?

— Чим пояснити те, що Ваня з Павлом, отримавши нового друга, забули про будівництво підводного човна?

— Чим пояснює Павлуша своє недоброзичливе ставлення до Яви на початку розділу?

— Які переваги були у дружніх стосунках Павла з Антончиком Мацієвським?

— Яким зображено баштан? Прочитайте про це у тексті.

— Як відбувається знайомство з дідом Салимоном — охоронцем баштану?

— Якої шкоди завдали хлопчаки баштану?

— Як хлопці дійшли до того, щоб збудувати єгипетську піраміду? Що вам відомо з історії про цю споруду?

— Охарактеризуйте Стьопу Карафольку. Чим пояснити те, що хлопці його не поважали?

— Поясніть вираз у творі: «Стьопа — був свого роду ходячим довідником».

— Звідкіль хлопці були обізнані про єгипетські піраміди?

— Кого було обрано фараоном? Чому?

— Що відчув Павлуша, перебуваючи у ролі Гаменхотепа?

— Яким чином Павлуша втік від діда Салимона? Хто йому допоміг?

— Охарактеризуйте внутрішній стан Павла, коли він тікав з Явою від діда. Зачитайте рядки повісті.

— Чи зрозумів Павло, чим вимірюється справжня дружба? Що про це свідчить?

 

3.  Художні засоби (усно)




Підсумок уроку


Домашнє завдання

Охарактеризуйте письмово Яву та Павлушу за зразком у підручнику на стор. 236


 



Комментариев нет:

Отправить комментарий